L’Assemblea General d’Amnistia Internacional Catalunya es farà a Reus per primera vegada coincidint amb l’obertura d’una seu a Reus

Es tractaran temes organitzatius i de funcionament de l’entitat i es donarà la paraula a l’activista social Rafael Arencón Edo, responsable del circ social Reus

03 abril 2025 11:45 | Actualizado a 03 abril 2025 11:48
Se lee en 1 minutos
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
0
Comparte en:

L’alcaldessa de Reus, Sandra Guaita, acompanyada per la regidora de l’Àrea de Serveis a les Persones i Drets Socials, Anabel Martínez, participarà a la XXXI Assemblea General d’Amnistia Internacional Catalunya que es farà a Reus aquest dissabte 5 d’abril. És la primera vegada que la ciutat acull una assemblea general d’Amnistia Internacional i coincideix amb el fet que des d’aquesta primavera disposen d’una seu ubicada al Centre Cívic Gregal, situat al carrer d’Antoni Gaudí, 18. L’alcaldessa donarà la benvinguda a la ciutat als assistents a l’inici de l’acte.

L’entitat independent d’àmbit internacional que treballa a favor dels drets humans al món compta amb el suport de l’Àrea de Serveis a les Persones i Drets Socials de l’Ajuntament de Reus, a través de l’Àmbit de Solidaritat i Cooperació. Fa anys que col·laboren estretament en l’organització de diverses iniciatives per conscienciar la ciutadania sobre aquests temes, com l’organització d’una exposició amb motiu del Dia dels Drets Humans o l’aprovació al Ple d’una declaració contra la pena de mort.

Durant l’assemblea es tractaran temes organitzatius i de funcionament de l’entitat i es donarà la paraula a l’activista social Rafael Arencón Edo, responsable del circ social Reus que explicarà aquesta experiència. L’objectiu és donar a conèixer als assistents un projecte d’èxit que consisteix a promoure la pràctica del circ entre joves en situació de vulnerabilitat per a reforçar valors com el progrés personal, el compromís comunitari i la integració social.

Comentarios
Multimedia Diari