Ramon Vila-Rovira, un dels deu millors especialistes en cirurgia estètica i plàstica de l’Estat, amb consultes a Barcelona i Madrid, ha presentat a El Círcol el seu últim llibre divulgatiu, Tras el bisturí.
En aquest llibre, el doctor, pioner en la seva especialitat i introduïdor de tècniques com la liposucció, el làser facial i els tractaments hormonals, fa un repàs a la seva carrera professional i comparteix les seves investigacions personals sobre la longevitat.
Durant la presentació, el Dr. Vila-Rovira ha comentat algunes de les cirurgies més sol·licitades i ha presentat les darreres tendències en estètica i cirurgia plàstica. Segons el seu parer, “envellir és un procés que molta gent vol evitar, així com superar complexos que afecten l’autoestima. El més comú són els arranjaments facials i de mames en dones, i els trasplantaments de cabell en homes. A més, cada vegada es treballa més en l’àrea genital.”
Finalment, el doctor ha destacat la importància de portar un estil de vida saludable, subratllant que “l’exercici físic és fonamental, així com una bona alimentació. Cal també cuidar l’autoestima”.