<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-THKVV39" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Whatsapp Diari de Tarragona

Para seguir toda la actualidad desde Tarragona, únete al Diari
Diari
Comercial
Nota Legal
  • Síguenos en:

Restauració dels caps dels Gegants Manotes i el Gegant Tro d’Altafulla, a càrrec de l’artista tarragonina Àngels Cantos

Aquesta intervenció ha suposat una inversió total de 1.565,62 €, assumit íntegrament per l’Àrea de Cultura

17 marzo 2025 13:56 | Actualizado a 17 marzo 2025 14:04
Se lee en 1 minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
0
Comparte en:

Després de passar uns dies al taller de restauració de l’artista tarragonina Àngels Cantos, els caps dels Gegants Manotes i el Gegant Tro d’Altafulla han recuperat el seu esplendor original.

Aquesta intervenció ha suposat una inversió total de 1.565,62 €, assumit íntegrament per l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament d’Altafulla. Aquesta intervenció s’ha dut a terme seguint criteris de conservació respectuosos amb els materials originals i amb la màxima qualitat dels productes utilitzats.

$!Restauració dels caps dels Gegants Manotes i el Gegant Tro d’Altafulla, a càrrec de l’artista tarragonina Àngels Cantos

La regidora de Cultura, Gemma Maymó, ha destacat que «la restauració d’aquestes figures emblemàtiques és essencial per preservar el patrimoni cultural i festiu d’Altafulla, i garantir que les generacions futures puguin gaudir de la seva història i tradició.»

Per la seva banda, el president de l’Associació de Gegants i Nans d’Altafulla, Roger Molina, ha expressat la seva satisfacció: «Estem molt contents amb el resultat de la restauració. Els nostres gegants tornen a lluir com el primer dia i això ens permet seguir mantenint viva la tradició gegantera del nostre poble.»

Comentarios
Multimedia Diari