<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-THKVV39" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Whatsapp Diari de Tarragona

Para seguir toda la actualidad desde Tarragona, únete al Diari
Diari
Comercial
Nota Legal
  • Síguenos en:

L'ANC desborda l'estació de Sants clamant per la independència per gestionar Rodalies

Sota el lema “Pels trens que ens mereixem. Independència és l’única via”, els manifestants han irromput a l’estació llançant proclames a favor de la independència, entre xiulades, “estelades” i cartells reivindicatius

05 abril 2025 14:15 | Actualizado a 05 abril 2025 14:15
Se lee en 1 minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
0
Comparte en:

Mig miler de manifestants han desbordat aquest dissabte el vestíbul de l'estació de Sants de Barcelona, en una mobilització convocada per l'ANC per protestar per les reiterades incidències a la xarxa de Rodalies i reivindicar la independència com a única via per posar fi al problema.

Sota el lema "Pels trens que ens mereixem. Independència és l'única via", els manifestants han irromput a l'estació llançant proclames a favor de la independència, entre xiulades, "estelades" i cartells reivindicatius.

Després d'estar-se durant prop d'una hora al vestíbul de Sants, on han desplegat una "estelada" de grans dimensions, els manifestants s'han concentrat a la plaça que dóna accés a l'estació, on han continuat la seva protesta de forma festiva i al ritme de la música.

"Avui estem aquí contra el caos de Rodalies, que és resultat del robatori de l'Estat espanyol. La solució no és una empresa gestionada per Espanya, sinó la independència", ha subratllat el president de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), Lluís Llach.

En aquest sentit, ha afirmat que la independència "és possible": "Només depèn de nosaltres. Hem de lluitar pels nostres drets, com ho vam fer l'1 d'octubre (del 2017) i aplicant noves formes de lluita", ha conclòs Llach.

Per la seva banda, el vicepresident i portaveu de Junts, Josep Rius, que ha acudit a la protesta, ha ironitzat amb que el "caos" del servei de Rodalies de Catalunya és la "nova normalitat" que predica el Govern de Salvador Illa.

Comentarios
Multimedia Diari