<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-THKVV39" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Whatsapp Diari de Tarragona

Para seguir toda la actualidad desde Tarragona, únete al Diari
Diari
Comercial
Nota Legal
  • Síguenos en:

La pluja obliga a ajornar novament la festa dels Tres Tombs a Reus

L’episodi de pluges d’aquestes setmanes ha afectat també a l’espectacle de serrar les cames de la Vella Quaresma

21 marzo 2025 11:44 | Actualizado a 21 marzo 2025 11:46
Se lee en 1 minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
0
Comparte en:

Temas:

Les inclemències meteorològiques han provocat que s’hagi de tornar a ajornar la celebració de la festa dels Tres Tombs de Reus. L’organització que va a càrrec de l’Associació d’Amics del Cavall de les Comarques de Tarragona, conjuntament amb l’Ajuntament de Reus a través de l’Institut Municipal Reus Cultura, estan mirant possibilitats per trobar una nova data.

La pluja i l’afectació de l’aigua al parc de la Festa han fet prendre aquest matí de divendres la decisió de l’ajornament. Els Tres Tombs d’enguany suposaran la 38a edició d’aquesta trobada que inclou un esmorzar, la concentració dels animals i carruatges, activitats paral·leles, els tres tombs als ravals de Reus i la benedicció dels animals a la plaça de la Puríssima Sang.

La Vella Quaresma

L’episodi de pluges d’aquestes setmanes ha afectat també a l’espectacle de serrar les cames de la Vella Quaresma. Les escoles que havien d’assistir a la festa que es du a terme els divendres a la plaça de les Peixateries Velles s’han reprogramat i s’han tornat a distribuir entre els dies que queden.

A més, des de ReusCultura, s’ha decidit ampliar l’espectacle un dia, concretament, dijous dia 27 de març, per donar cabuda a tots els infants que hi volen assistir. D’aquesta manera, aquesta pròxima setmana, l’espectacle de serrar la cama a la Vella Quaresma es farà dijous 27 i divendres 28 de març, ambdós dies a les 10:00 h, a les Peixateries Velles.

Comentarios
Multimedia Diari