Situació general
Cel serè en general, amb algun estrat baix a punts de la meitat sud del prelitoral i de l’altiplà Central fins a l’inici del matí. Independentment, a partir de mig matí es podria formar algun núvol baix al litoral central i al sud de la Costa Brava, així com durant la segona meitat del dia al litoral sud.
Precipitacions
No s’espera precipitació.
Temperatures
La temperatura mínima serà lleugerament o localment moderadament més alta, tret de punts de l’Alt Empordà on baixarà moderadament. La màxima pujarà entre lleugerament i moderadament en general, sobretot a l’interior i en especial a punts del Pirineu, on l’ascens serà notable. Algun valor màxim podrà superar els 24’°C, sobretot a les Terres de l’Ebre i a l’extrem nord-est.
Visibilitat
La visibilitat serà entre bona i excel·lent en general. Amb tot, serà regular o dolenta a primera hora del dia a punts de la depressió Central.
Vent
A les Terres de l’Ebre bufarà mestral fluix amb cops moderats fins a migdia, mentre que a l’Empordà hi haurà tramuntana moderada amb alguns cops forts i puntualment molt forts fins a mitja tarda, si bé al nord del Cap de Creus persistirà fins al final del dia. La resta del dia quedarà fluix amb cops moderats en aquests sectors. Al Pirineu bufà de component nord fluix amb algun cop moderat i a la resta de l’interior bufarà fluix amb cops moderats de component sud i oest. Per altra banda, a la resta del litoral bufarà terral fins a mig matí i progressivament s’imposarà el component sud al llarg de la tarda.