<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-THKVV39" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Whatsapp Diari de Tarragona

Para seguir toda la actualidad desde Tarragona, únete al Diari
Diari
Comercial
Nota Legal
  • Síguenos en:

Cambrils recupera per aquest estiu les dutxes i els rentapeus de les platges

L’empresa municipal Ingesol ja tindrà en funcionament aquests serveis durant la Setmana Santa als punts més concorreguts

21 marzo 2025 14:17 | Actualizado a 21 marzo 2025 14:20
Se lee en 1 minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
0
Comparte en:

L’Ajuntament de Cambrils, a través de l’empresa municipal Ingesol, ja està treballant en el condicionament de les platges de cara a l’arribada del turisme per Setmana Santa amb l’anivellament de la sorra i la instal·lació d’una desena de dutxes, rentapeus i passarel·les.

Les tasques, que estaran enllestides abans de les vacances, van a càrrec de brigada de platges d’Ingesol i de l’empresa externa que ha guanyat la licitació (Excavacions Cofran). A més, durant tota la Setmana Santa un equip d’Ingesol estarà de guàrdia per dur a terme la neteja diària manual de les platges i els treballs més específics que es realitzen amb un tractor.

En aquest moment de la temporada, les actuacions es porten a terme als punts més concorreguts de les platges del Cap Sant Pere, el Regueral i la Llosa, on la sorra presentava importants desnivells després de les inclemències climàtiques dels mesos de tardor i hivern.

Els treballs a la resta de platges es realitzaran més endavant, ja que des d’ara i fins l’estiu encara hi ha probabilitat que hi hagi fortes pluges o temporals de mar que pugui desfer la feina feta. També és en aquesta època prèvia a la temporada estival quan l’Ajuntament completa la instal·lació de dutxes i rentapeus, que en total són prop de 40, i quan el Ministeri de Medi Ambient fa les aportacions de sorra habituals als trams que han patit més degradació durant l’hivern.

Comentarios
Multimedia Diari