<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-THKVV39" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Whatsapp Diari de Tarragona

Para seguir toda la actualidad desde Tarragona, únete al Diari
Diari
Comercial
Nota Legal
  • Síguenos en:

Quatre escoles de Valls participen en una cantata sobre estimar

‘Un Cant als Estels’ s’estrenarà l’11 de maig al Centre Cultural amb alumnes de les escoles Vedruna, Baltis, Eladi Homs i Eugeni d’Ors

14 abril 2025 20:08 | Actualizado a 14 abril 2025 20:16
Se lee en 1 minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
0
Comparte en:

Temas:

Alumnes de quatre escoles de Valls participen a la cantata impulsada pel Petit Taller de Cançons i el Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Departament d’Educació de la Generalitat. Enguany, l’espectacle porta per títol Un Cant als Estels, amb 11 cançons que exploren les diferents formes d’amor al llarg de la vida. De fet, l’espectacle està protagonitzat per un personatge, ‘La Vida’, que recorrerà l’univers per recuperar la paraula ‘estimar’, destruïda i escampada entre els estels.

La posada en escena combina música en directe, teatre i un gran cor de diferents centres educatius. En el cas de Valls en són quatre: l’escola Vedruna, Baltis, Eladi Homs i Eugeni d’Ors. Després de tot un treball a les aules, la culminació arribarà el diumenge 11 de maig, amb l’estrena al Centre Cultural Municipal. Es faran dues sessions: a les 12 h, amb els alumnes dels Baltis i l’Eugeni d’Ors; i a les 18 h, amb nens i nenes de l’escola Vedruna i Eladi Homs. Valls és el tercer any consecutiu que participa del projecte, que els darrers anys era al voltant de l’espectacle La Veu de la Terra. A la ciutat, el projecte s’organitza de forma conjunta amb tres regidories de l’Ajuntament: Cultura, Educació i Política Lingüística i Igualtat i Feminismes.

Més enllà de Valls, Un Cant als Estels es podrà veure també a Barcelona, el Vendrell, Salou, Sallent, Lleida, Reus o La Ràpita. El projecte ha nascut de la col·laboració del Camp d’Aprenentatge Pau Casals, el grup musical Petit Taller de Cançons i la companyia Fes-t’ho com Vulguis.

Comentarios
Multimedia Diari